torsdag den 11. april 2013

Køb billige kondomer til halv pris

Hej alle! Jeg stødte netop på denne artikel, som er et rigtig godt eksempel på, at der hele tiden kommer gode muligheder for at købe billige kondomer på nettet. For mig at se, er det et rigtig godt tilbud, og man sparer jo 50 % på at købe dem. Desværre er tilbuddet udløbet, men jeg vil helt klart holde øje med om flere dealsites i fremtiden vil tilbyde billige kondomer af denne slags.

Jeg endte med selv at bestille både 5 pakker King-Size og 5 pakker Beauty-Form, og varerne kom allerede dagen efter. Efter at have prøvet (smil smil) de første, kan jeg i hvert fald hurtigt konkludere, at jeg har fået et nyt favoritmærke. Før var det Durex, men nu er det Worlds-Best jeg bedst kan lide. Det virkede nemlig som nogle meget stærke kondomer i rigtig høj kvalitet, fuldstændig som leverandøren GoCondom.dk skrev på tilbuddet og på deres webshop.

Et godt tip når du køber kondomer på nettet er, at holde øje med om de tilbyder diskret levering. Så undgår du nemlig, at forældre eller andre uvedkomne får nys om, hvad der ligger i pakken. Typisk afsendes varerne samme dag, eller dagen efter, du har bestilt det gummi du skal bruge. Så køb kondomer med omfu, og få mere gavn af handlen ved at bestille dem online.